2018-06-21
Supporttekniker TILLSATT |
Till vår kunds servicedesk söker vi flera supportspecialister som kommer att svara för första linjens support. Du kommer att ingå i ett glatt team som gillar felsökning.
Vår kund finns centralt i Stockholm och du kommer tillsammans med övriga i teamet arbeta med användarstöd, felsökning samt enklare konfiguration. Felavhjälpningen sker via mail, telefon och remote. Alla ärenden registreras och dokumenteras i ärendehanteringssystem och kunden arbetar enligt ITIL.
EFTERFRÅGAD KOMPETENS
-Erfarenhet av IT-support.
-Förståelse för ITIL processen.
-Vana av att dokumentera. Erfarenhet av att ha arbetat i ett ärendehanteringssystem.
-Arbetat med remote-verktyg
-Windows 7/10
-Active Directory
-MS Office
Du behöver behärska svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Det är viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik och att du har lätt för att kommunicera både i tal och i skrift. Ett serviceinriktat och positivt förhållningssätt värderas högt då tjänsten innebär mycket kundkontakt.
ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, applikationstekniker, nätverkstekniker, drifttekniker och tekniska projektledare samt IT-Managementkonsulter.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.
Välkommen med din ansökan!
Typ av tjänst
Konsultuppdrag
Omfattning / Varaktighet
Heltid
Ersättning
Enligt överenskommelse
Placering
Stockholm
Start
Omgående eller enligt överenskommelse
Kontaktperson
Måns Kjäll 070 222 21 26